ייעוץ עסקי למסעדות

ענף המסעדנות נחשב לענף רגיש אשר יש צורך להתנהל בו היטב כדי להצליח. כאן, ייעוץ עסקי למסעדות יכול לסייע רבות. הסיכונים בתחום גדולים מאוד ונובעים משורה של נושאים. ראשית ההשקעה הראשונית גדולה. במיוחד. הדבר מתברר כאשר שוכרים מקום באזור נחשב ומשקיעים כסף רב בעיצוב ושיפוץ המקום. התפעול השוטף מורכב אף הוא. מדובר על העסקת צוותי עבודה, עבודה במשמרות כולל בסופי שבוע. לא תמיד קל להשיג עובדים במיוחד כאשר התחלופה שלהם גבוהה. יש צורך בהכשרת עובדים חדשים כל פעם מחדש והדבר יוצר עלויות.

מסעדות הן סוג של עסק שניתן לחיות בלעדיו. נכון שמדובר על בילוי נפוץ אצל הישראלים, אבל כאשר אנשים נמצאים במשבר כלכלי, הם, בראש וראשונה, מוותרים על יציאה למסעדה ואוכלים בבית. הדבר מחייב את הבעלים למאמץ קבוע כל מנת להיות רלוונטי. הוא צריך לחדש כל העת ולהיזהר מהעלאת מחירים מוגזמת. בנוסף לכך, עסקי מסעדנות מסמכים בעיקר על הבעלים והם נדרשים כל העת להיות מעורבים.

רק במקרים נדירים הם מסמיכים מנהלים תחתם ואז חייבת להיות הצדקה כלכלית לכך. כל אלו כרוכים בהוצאת משאבים כספיים ונפשיים רבים ולא תמיד הבעלים עומדים במעמסה.
בעיות חריפות אחרות נובעות מהמצב הביטחוני הנזיל בישראל כאשר כל מתיחות צבאית חמורה יכולה לגרום לאי הגעת מבקרים ולנזקים כספיים. חברת ייעוץ עסקי למסעדות יכולה לסייע רבות בעת פתיחת מסעדה ולאחר מכן. כל יזם חייב לנקוט בשלבים שונים שאחד החשובים בהם הכנת תכנית עסקית שתספק היבטים על המצב הכלכלי והפיננסי של המיזם ובכלל זה: עלויות הקמה והוצאות לציוד, גיוס הון ראשוני, הוצאות שיווק ופרסום, תזרים מזומנים צפוי, וכן, הכנסות ורווחים צפויים. כל אלו ישקפו תמונת מצב שתאפשר תכנון בסיסי. מומלץ להיעזר במומחים כלכליים בתחום.

הסדנאות שלנו